سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان جشنواره سراسری شعر غدیر

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره سراسری شعر غدیر بعد از توقفی چهارساله با همکاری جهاددانشگاهی استان فارس و بنیاد بین‌المللی غدیر و به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی گفت: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس دبیر علمی جشنواره غدیر است و دبیرخانه این جشنواره ملی نیز در جهاددانشگاهی فارس ایجاد شده است.

او افزود: این جشنواره پذیرای آثار شاعران در قالب‌های شعر كلاسیك، نیمایی و ترانه برگزار خواهد شد و هر كسی می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال كند .

سهرابی، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را دهه ولایت و امامت سال آینده اعلام كرد و ادامه داد:‌ در دهه ولایت و امامت امسال فراخوان این جشنواره اعلام شد و تمام شاعران آیینی سراسر كشور می‌توانند در این جشنواره شركت كنند .

او با بیان اینکه دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر درخواست كرده‌ایم تا دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان فارس قرار گیرد، گفت: حماسه غدیر، غدیر و پاسداری از حریم اهل بیت(ع)، غدیر و نهج‌البلاغه، غدیر و وحدت جهان اسلام، غدیر و امامت، علی(ع) و نهج‌البلاغه، زندگی حضرت علی(ع)، نقش علی(ع) در تاریخ غدیر و انقلاب موضوعات این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پیش بینی جوایزی نفیس برای نفرات برتر در هر بخش، گفت: برای نفر اول هر بخش ۴ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم ۲ میلیون تومان پیش بینی شده است.
انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره سراسری شعر غدیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.