سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جدی رئیس کل دادگستری فارس بر مصادره باغ شهر‌های متخلف

رئیس کل دادگستری فارس گفت: باغ شهر‌هایی که در آن‌ها فساد و تخلفی انجام ‌گیرد به جای پلمپ مصادره خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور مسئولان استانی و شهری با موضوع ظرفیت‌های قانونی در مطالبه گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مردم متدین این شهر از مسئولان انتظار دارند که اطراف اماکن مقدس، حرم‌ها برای زائران و مجاوران امن باشد و کسی مرتکب گناه و تخلف نشود.

او افزود: دادگستری استان فارس برنامه پاکسازی اطراف اماکن مقدس را در دستور کار خود قرار داده و با ادارت ذیربط هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده و این طرح بطور ویژه در دهه اول محرم در حال اجراست و پاکسازی اماکن مقدس بصورت کامل و مستمر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

موسوی، با هشدار و تاکید جدی در خصوص تخلفات باغ شهر‌ها در سطح شهر شیراز و اطراف این کلانشهر نیز گفت: با مذاکرات انجام شده با محاکم کیفری ۲ و محاکم تجدیدنظر، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی در دستور کار قرار دادیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس هشدار داد: باغ شهر‌هایی که در آن‌ها فساد و تخلفاتی انجام می‌شود بجای پلمپ مصادره خواهند شد و این از برنامه‌های اصلی و قطعی دادگستری خواهد بود و این موضوع فساد‌ها موجبات جریحه دار شدن احساس عموم و نارضایتی مومنان را به همواره داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پلمب ۲۹ باغ مجالس و سفره‌خانه متخلف در شیراز


او در ادامه با اشاره به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و همگان نفع کنند.

موسوی خواستار اجرایی شدن بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارت شد و گفت: این موضوع بایستی از سوی مدیران مربوطه جدی گرفته شود و به زودی این روند در تمامی استان سوق داده می‌شود.

سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس هم از ساماندهی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) شد و گفت: فروش لباس هاس نامناسب در فروشگاه‌های اطراف حرم زیبنده این شهر نیست.

او با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات امر به معروف و نهی از منکر، گفت، مطالبات باستی از اول از سوی سازمان‌ها انجام و بعدا اجرا شود.

مهدوی اشاره‌ای به پلمپ باغ‌ها و کافی شاپ‌ها در برخی محلات از جمله قلات اشاره کرد و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر بایستی بصورت گسترده و جامع انجام شود.
انتهای پیام/م

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.