سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت مهم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه گفت : از آنجایی که اکثر مردم در طول شبانه روز مخاطب رادیو هستند، باید از این ظرفیت مهم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه استفاده کرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به اهمیت صدا در انتشار آثار تولید شده در این اداره‌کل اشاره کرد و گفت : از آنجایی که اکثر مردم در طول شبانه روز مخاطب رادیو هستند، باید از این ظرفیت مهم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه استفاده کرد.

او گفت : اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کتب و آثار پژوهشی خوبی در حوزه زندگی نامه شهدا، تاریخ شفاهی، ادبیات، زنان، کودک و نوجوان و هنرمندان دارد که برای معرفی آن‌ها نیازمند همکاری واحد صدای مرکز استان است.

محمدی از آمادگی برای در اختیار قرار دادن کتب چاپ شده این اداره‌کل به صدا و سیما خبر داد و گفت: آماده‌ایم در تولید محتوای برنامه‌های صدا و سیما‌ی مرکز استان همکاری فعالی داشته باشیم.

او از رونمایی دو مجسمه بزرگ از شهیدان صیادشیرازی و سردار شوشتری در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای انعکاس این مراسم صداوسیمای کرمانشاه نقش مهمی خواهد داشت.

احمد پورمقبلان معاون صدای مرکز صداوسیمای استان کرمانشاه از حجم آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس در این اداره‌کل گفت: در رادیو ظرفیت‌های خوبی اعم از نمایش‌های رادیویی، مستند رادیویی، مسابقات رادیویی و کتاب‌های صوتی داریم که با همکاری این اداره‌کل می‌توانیم آثار فاخری را در حوزه برنامه‌های رادیویی تولید کنیم.

او با اشاره به تایید محتوای برنامه‌های در حال تولید در حوزه دفاع مقدس توسط کارشناسان اداره‌کل گفت: این مهم باید در برنامه‌های آتی با دقت و ظرافت بیشتری پیگیری شود تا کیفیت و محتوای آثار تولید شده بالاتر برود.

 

 

انتهای پیام/د

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.