سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: پرچم کاتالونیا را پشت پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ندیده‌ام

رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه اعلام کرد که تصویر پرچم کاتالونیا، پشت پیراهن‌ بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را ندیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (سه شنبه) عکس‌هایی از پیراهن تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد که پشت آن پرچم کاتالونیا هک شده است. این موضوع با واکنش‌ها تندی از سوی فوتبال‌دوستان همراه شد.

وحید جعفری، رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تصویر پرچم کاتالونیا، پشت پیراهن‌ بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را ندیده ام. البته این طرح را مسئولان فدراسیون فوتبال تایید کرده اند.

او افزود: من عکس‌های منتشر شده از وجود پرچم کاتالونیا، پشت پیراهن‌ بازیکنان تیم ملی را ندیده ام، اما این موضوع را پیگیری می‌کنم.


بیشتر بخوانید: ویلموتس: خوشحالم که یک تیم ملی خوب در اختیار داریم/ می‌خواهیم بازی خود را به حریفان تحمیل کنیم


گفتنی است پشت پیراهن تمرینی تیم ملی، پرچم کاتالونیا وجود دارد، اما قرار است در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از طرح اصلی پیراهن تیم ملی رونمایی شود.


بیشتر بخوانید: تاج: تیم ملی با ارائه بازی‌های هجومی رضایت مردم را کسب کرد/ حمایت وزیر ورزش از فوتبال ملی بسیار خوب بوده است


این مسابقه قرار است سه شنبه هفته آینده در هنگ کنگ برگزار شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.