سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

خروج بدون وثیقه و ضمانت بانکی دانشجویان در اربعین

جانشین انتظامی استان ایلام گفت:کلیه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی با شرایط خاص می‌توانند برای ایام اربعین حسینی از کشور خارج شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیززاده ، جانشین انتظامی استان ایلام اظهار کرد: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا و با توجه به استقبال مشمولان جوان مشتاق زیارت کربلای معلی و همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت شرکت حداکثری در پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تصمیماتی برای خروج این دسته از مشمولان اندیشیده شده است.

 

او افزود: به منظور تکریم و فراهم کردن رضایت مشمولان عزیز زائر عتبات عالیات، تمام دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی به شرط آنکه در بازده زمانی ۷ مهر ماه لغایت ۱۳ آبان ماه درخواست خروج از کشور از طریق سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی ثبت کنند بدون اخذ وثیقه و ضمانت بانکی مجوز خروج از کشور برای آن‌ها صادر خواهد شد.

 

سرهنگ عزیززاده گفت: شرط خروج مشمولان یاد شده ثبت نام در سامانه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی و در بازده زمانی مشخص شده است که می‌طلبد این عزیزان حتماً این مورد را مد نظر داشته و پس از تکمیل ثبت نام و داشتن گذرنامه معتبر و زمان دار به مرز مهران مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ع

شرایط حضور دانشجویان در همایش عظیم اربعین ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
از کی باید ثبت نام کنیم؟