سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث دوازدهم شهریور ماه ۹۸؛

کشف محموله قاچاق در "شهرضا/ انهدام ۱۰ باند سرقت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله قاچاق در "شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیونت را برای بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

او ادامه داد: این خودرو حامل ۶ دستگاه یخچال خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

انهدام ۱۰ باند سرقت در اصفهان

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی تحقیقات ماموران انتظامی استان، به دنبال شکایت چند نفر از شهروندان در خصوص سرقت اموال شخصی آنان، اعضای ۱۰ باند بزرگ این پرونده شناسایی شدند.

سردار مهدی معصوم بیگی از دستگیری ۲۵ نفر از سارقان این پرونده که ۱۲ نفر آنان از افراد غیر بومی این استان بودند، خبر داد و افزود: اعضای پنج باند این پرونده علاوه بر اصفهان در چهار استان دیگر کشور نیز فعالیت‌های مجرمانه داشتند.

او به کشف و ضبط ۲۱ میلیارد ریال از اموال سرقتی در خصوص این پرونده اشاره کردو گفت: ۳۰ دستگاه خودروی سرقتی نیز در این عملیات کشف شده است.

سردار معصوم بیگی افزود: اعضای یکی از این باند‌ها که در زمینه سرقت خودرو فعال بود، بدنه و اطاق خودرو‌های مسروقه را با خودرو‌های تصادفی تلفیق و با مدارک خودرو‌های تصادفی به اصطلاح، سند نمره می‌کردند و به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون اعضای ۶۰ باند سرقت توسط ماموران پلیس اصفهان شناسایی و ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه نیز کشف و به مال باختگان برگردانده شده است.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.