سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

طرح پلیس هوشمند اجرا می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: به منظور افزایش بهره مندی از تجهیزات روز برنامه سه ساله‌ای برای طرح ریزی و اجرای طرح پلیس هوشمند داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار حسین اشتری بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: با همت نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها امنیت مثال زدنی در کشور داریم و در استان بوشهر با توجه به مرزی بودن این استان، امنیت خوبی برقرار است.

او ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی به گونه ای بوده که رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: نوع کار نیروی انتظامی متفاوت از دیگر دستگاه‌هاست کارکنان انتظامی در اقصی نقاط کشور باید حضور داشته باشند و در معرض خطرات فراوانی هم هستند.

سردار اشتری گفت: هر سال اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش می‌یابد.

او همچنین افزود: به دنبال این هستیم که از تجهیزات روز بهتر استفاده کنیم و برنامه سه ساله‌ای برای طرح ریزی و اجرای طرح پلیس هوشمند داریم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در آمار جرائم و کشفیات استان بوشهر اقدامات خوبی داشته است، اما با مطلوب فاصله داریم و باید گام‌های اساسی برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر هم با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، گفت: اگر در کشوری امنیت و آرامش نباشد، به طور قطع آن کشور باید هزینه مالی و انسانی فراوانی را برای داشتن آن‌ها متحمل شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: همان طور که می‌بینید بسیاری از کشورهای منطقه به علت نداشتن امنیت، پیشرفتی نداشته‌اند.

او تاکید کرد: حمایت از نیروی انتظامی از حیث عقل لازم و  از حیث شرع واجب است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با اشاره به هماهنگی میان نیرو‌های مسلح استان بوشهر، تاکید کرد: این انسجام باعث شده که پلیس هم از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار باشد.

سردار خلیل واعظی با اشاره به افزایش رضایت مردم استان بوشهر از پلیس، افزود: در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، تقدیر مردم استان از پلیس ۴۸ درصد افزایش یافته و در همین حال انتقادها نیز ۳۸ درصد کم شده است.

سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور پیش از این دیدار در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی رفاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر شرکت کرد.

این مجتمع با زیر بنای دو هزار مترمربع و اعتبار ۳۹ میلیارد ریال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ک

هر سال اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش می‌یابد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.