فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: قوی‌تر از گذشته با ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا برخورد می‌کنیم.

قاطعانه با ترانزیت دریایی مواد مخدر برخورد می‌کنیمسردار حسین اشتری در بدو ورود به بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با ترانزیت دریایی مواد مخدر گفت: در چند سال گذشته ترانزیت مواد مخدر از خشکی به سمت دریا افزایش یافته است و کشفیات ما هم افزایش پیدا کرده است. تعدادی از باند‌ها شناسایی شده و با آن‌ها برخورد صورت گرفته است، اکنون هم قوی‌تر از گذشته با این معضل برخورد می‌شود.

سردار اشتری درباره خودرو‌های تندرو حامل کالای قاچاق هم بیان کرد: تعداد زیادی از این خودرو‌ها شناسایی شدند و با آن‌ها برخورد صورت گرفته است، این خودرو‌ها به غیر از این که کالای قاچاق حمل می‌کنند رعایت حال مردم را نمی‌کنند و باعث خطراتی در جاده می‌شوند به طوری که بخش عمده‌ای از تصادفات مربوط به این خودروهاست.

او تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با این مشکل برخورد می‌کند و برای امنیت و سلامت مردم هر کار‌ی بتوانیم انجام می‌دهیم.

فرمانده ناجا بیان کرد: همکاران ما در بوشهر به وجود موقعیت جغرافیایی خاص، اقدامات خوبی در ماه‌ها و سال‌های گذشته انجام داده اند که لازم است به آن‌ها خداقوت بگوییم.

انتهای پیام/ک

صحبت های فرمانده ناجا در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.