سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ضرونی خبر داد؛

وقوع ۱۳ فقره موبایل قاپی در یک روز توسط سارقان محله نارمک

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری ۲ موبایل قاپ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک بیان داشت: شب دهم شهریور ماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۷ نارمک هنگام گشت زنی در محدوده محله نارمک متوجه رفتار مشکوک ۲ موتورسواری شدند که در حال پرسه زنی با یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی مدتی رفتار این ۲ موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: گشت انتظامی کلانتری نارمک برای بررسی موضوع به موتورسوران نزدیک و دستور ایست را دادند.

او گفت: متهمان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری در نزدیکی خود از محل متواری و پس از طی چند کوچه اصلی و فرعی وارد ساختمانی شدند که در آن باز بود.


بیشتر بخوانید: سارق جواهرات شهروندان وردآوردی دستگیر شدند


سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه سارق بودن موتورسوران محرز بود، گفت: با هماهنگی مقام قضائی تیم گشت انتظامی وارد ساختمان شده و هر ۲ متهم را در ساختمان دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد ۱۳ دستگاه گوشی همراه و مقدار ۱۵ گرم شیشه و هروئین کشف کردند.

کلانتر محله نارمک اضافه کرد: متهمان در همان بازجوئی اولیه، اظهار کردند: گوشی‌های سرقتی را در روز جاری با همکاری یکدیگر سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر ۲ متهم ۲۵ ساله و مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، خاطر نشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری ۲ موبایل قاپ در شرق تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.