سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین اولویت مسئولان باید باشد

فرماندار خاش گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی و رضایت مندی مردم باید مهمترین وظیفه و اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  صاحب گل صالحی فرماندار خاش در حاشیه دیدار‌های چهره به چهره مسئولان با مردم  اظهار داشت:مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارند و با تمام توان اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی را پیش ببرند.

او  افزود: مردم مناطق روستایی، عشایری و شهری خاش با مشکلاتی مواجه هستند که اگر همه ما پشت میز نشین باشیم و برای حل مشکلات آنان تدبیر نکنیم در حق مردم که صاحبان اصلی نظام و کشور هستند خیانت کردیم.

فرماندار خاش گفت: دیدار‌های مردمی گامی مهم برای آشنا شدن با مشکلات مردم است که مدیران با انجام کار کارشناسی شده و شفاف و برنامه ریزی درست می‌توانند برای رفع کمبود‌ها تدبیر کنند.

او  بیان کرد: اگر در این دیدار‌ها به مشکلات ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر رسیدگی شود از مراجعات مردمی به ادارات کاسته می‌شود و قطعا این مهم شاخص‌های رضایتمندی مردمی را ارتقاء می‌بخشد.

صالحی افزود: در گام دوم انقلاب اجرای عدالت و ارتقا دادن شاخص‌های رضایتمندی مردم به عنوان یک اولویت و ضرورت مهم مورد توجه است.

انتهای پیام/ع

دیدار‌های مردمی گامی مهم برای آشنا شدن با مشکلات مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.