سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ظفر در شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۱۰۰ مجرم و معتاد متجاهر در راستای اجرای این طرح یک روزه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه، گفت: در این طرح که با نام "ظفر" شناخته شده است تمام پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس اطلاعات، انتظامی شهرستان، مبارزه با مواد مخدر و آگاهی حضور داشتند.

او افزود: در این طرح یک‌روزه که از سحرگاه امروز تا ساعت ۱۴ ظهر ادامه داشت، حدود ۱۰۰ مجرم و معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر شدند از این تعداد ۴۳ نفر معتاد متجاهر بوده و مابقی قاچاقچی، سارق و یا متهمان فراری در حوزه دیگر جرائم بودند.

جاویدان از کشف ۸.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این طرح خبر داد وافزود: از جمله محموله‌های قاچاق کشف شده، ۷۰۰ هزار نخ سیگار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۵۰ قبضه سلاح سرد و ۴۹ تیغه سلاح گرم در این طرح خبر داد وافزود: در جریان برخورد با خرده فروشان دراین طرح نیز حدود ۳.۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او با اشاره به دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش به نام شهر در این طرح گفت: یک نفر از این افراد به علت مقاومت در برابر دستگیری با سلاح سرد زمین گیر و سپس دستگیر شد.

جاویدان برخورد با جرائم در سطح جامعه را مطالبه به حق مردم عنوان کرد وافزود: طرح‌های اینچنینی برای ارتقا سطح امنیت و رضایت مردم استمرار خواهد داشت.

او از همکاری دستگاه قضا در اجرای این طرح‌ها قدردانی کرد وافزود: مردم نیز همکاری موثری در اجرای این طرح‌ها داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه دسترسی مالباختگان به اموال مسروقه گفت: مالباختگان میتوانند با مراجعه حضوری به پلیس آگاهی و یا از طریق سامانه "نما" اموال مسروقه خود را شناسایی کرده و تحویل بگیرند.

 

انتهای  پیام/ز

 


اجرای مرحله اول طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.