سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درجه شهرداری نرماشیر ارتقاء پیدا کرد

شهردار نرماشیر گفت: با ارتقاء درجه شهرداری بسیاری از مشکلات از جمله گستره خدمات رسانی به مردم ، مشکلات چارت سازمانی و اداری رفع و اعتبارات شهرداری این شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی قائمی شهردار نرماشیر گفت: با همکاری اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان و موافقت وزارت کشور و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور درجه شهرداری نرماشیر از ۴ به ۵ ارتقاء پیداکرده است.

  او اظهار کرد: از ده سال گذشته تاکنون درجه شهرداری نرماشیر ۴ بوده که اکنون به درجه ۵ ارتقاء پیداکرده است که با ارتقاء رتبه بسیاری از مشکلات این شهرداری مرتفع خواهد شد.

شهردار نرماشیر افزود: با ارتقاء درجه شهرداری بسیاری از مشکلات از جمله گستره خدمات رسانی به مردم بیشتر و مشکلات چارت سازمانی و اداری رفع خواهد شد و اعتبارات شهرداری این شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

قائمی در ادامه همچنین از آسفالت محور اصلی ورودی شهر نرماشیر بطول ۳ ونیم کیلومتر با همکاری فرمانداری، اداره راه و شهرسازی خبر داد.

شهردار نرماشیر اظهار کرد: احداث میدان بزرگ آزادی در نرماشیر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون تقریبا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

  او هدف از اجرای این طرح را آرام سازی، کاهش ترافیک و خوانا سازی مسیر در شهر نرماشیر بیان کرد.

انتهای پیام/ی

ارتقای شهرداری شهرستان نرماشیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.