سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی وسایل بازی کودکان در بوستان‌های کرمان

شهردار منطقه چهار کرمان گفت: وسایل بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهرداری منطقه چهار نصب و ایمن سازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین مؤمنی، شهردار منطقه چهار کرمان با اشاره به نیاز وسایل بازی کودکان در فضا‌های سبز و بوستان‌ها گفت: در این راستا، وسایل بازی کودکان در بلوار ۲۲ بهمن، بوستان امید واقع در محله صنعتی و بوستان نیلوفر واقع در سرآسیاب نصب و بوستان شهید چمران واقع در خیابان شهید قدوسی و بوستان پدر واقع در خیابان شهدا بهسازی و ایمن سازی شده است.

مؤمنی افزود: آسودگی خاطر خانواده‌ها به هنگام بازی کودکان در فضای پارک‌ها و حفظ ایمنی و تأمین سلامتی خانواده‌ها، خصوصا فرزندان شهروندان حائز اهمیت است.

او بیان کرد: اجرای عملیات بهسازی زمین بازی کودکان با استفاده از کف پوش‌های استاندارد برای استفاده بدون حادثه شهروندان کودک و خردسال، از اهم مواردی به شمار می‌آید که شهرداری منطقه چهار برای این هدف همت مضاعفی به کار بسته است.

مومنی  را از برنامه‌های این منطقه عنوان کرد و گفت: نصب وسایل و تجهیزات تندرستی و وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها اقدامی برای ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد فضا‌های سالم ورزشی و تفریحی است.

او گفت: در واقع این گونه اقدامات سبب می‌شود شهروندان علاوه بر استفاده از فضا‌های سبز در بوستان‌ها، به ورزش و فعالیت‌های جسمی نیز بپردازند.

انتهای پیام/ی

نصب وسایل تندرستی در بوستان‌های سطح منطقه چهار کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.