سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگران کیفیت کار آموزش و پرورش هستیم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:نگران کیفیت کار آموزش و پرورش هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که خدشه ای به کیفیت کارهای آموزشی در مدارس وارد نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دیروز در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد، افزود: ساماندهی نیروی انسانی را از حدود ۹ ماه گذشته شروع کرده ایم، اما کمبود نیرو در مجموعه آموزش و پرورش استان وجوددارد.

او گفت: تلاش می‌کنیم از طریق استفاده از نیرو‌های بازنشسته، شاغل، خرید خدمت، نیرو‌های پیش دبستانی و حق التدریسی بتوانیم این کمبود‌ها را جبران کنیم و امیدواریم روز اول مهر را طوری برگزار کنیم که هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نباشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: نگران کیفیت کار آموزش و پرورش هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که خدشه‌ای به کیفیت کار‌های آموزشی در مدارس وارد نشود یا این آسیب و خدشه به کمترین میزان خود برسد.

او بیان کرد: راهکار‌های دیگر از جمله جذب نیروی انسانی از دانشگاه فرهنگیان به مجموعه آموزش و پرورش را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد و در مجموع ۸۶۷ نیرو را از این دانشگاه جذب می‌کنیم.

ناظم زاده اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۶ کمبود نیرو را هم از طریق فرستادن معاونان مدارس بر سر کلاس‌های درس و کم کردن پست‌های معاونت جبران خواهیم کرد و یکهزار و ۶۶۸ نیروی حق التدریسی، ۳۹۶ نیرو را از طریق برون سپاری برای کار و دانش و ۲۶۶ نیرو را هم بوسیله خرید خدمت جبران می‌کنیم.

او تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که مردم کمترین آسیب را ببینند لذا از تمام ظرفیت‌ها برای جبران کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و اعتبارات استفاده می‌کنیم.

در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۹۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان اصفهان تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

شورای آموزش و پرورش استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.