سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ شهریور ماه ۹۸؛

کشف ۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح امنیت اجتماعی در میاندورود/دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در بابل

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع موادمخدر در میاندورود

داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان، کنترل مجرمان سابقه دار و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان میاندورود به مرحله اجرا درآمد.

او با اشاره به دستاورد‌های این طرح از کشف ۷ فقره انواع سرقت خبر داد و افزود: در این طرح، ۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند و ۳ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به کشف ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از شناسایی و دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر، ۹ خرده فروش و ۲۷ معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و گفت: متهمان به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و ۱۵ اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه یکی از محور‌های مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است افزود: بیش از ۴۶ خودرو و ۵۱ موتورسیکلت متخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل


سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی بخش گتاب این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت، شامل سرقت از منزل، کابل برق و در پوش فاضلاب شهری در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س


انتهای پیام/س
برچسب ها: حوادث ، رویداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.