مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف چوب راش و توسکا در ساری


سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر قطع درختان کمیاب و قاچاق چوب در مناطق جنگلی کیاسر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند، متهمان با استفاده از ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان و پیکان به صورت غیر مجاز در ساعت‌های خلوت شب پس از قطع درختان اقدام به دپوی چوب در یک باغ و دامداری کرده و در فرصت‌های مناسب با انتقال آن به یکی از شهرستان ها، چوب‌های قاچاق را در دیگر استان‌های کشور به فروش می‌رسانند.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: با دریافت این اطلاعات و هماهنگی قضائی، ماموران موفق شدند، ۳ متهم این پرونده را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه حین انتقال و جابجایی چوب قاچاق دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان ۶ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع راش و توسکا را کشف کنند.

سرهنگ ساداتی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

بازداشت سارق تجهیزات برق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع برق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم به سرقت را شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند و از وی اموال مسروقه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.