سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیپلمات پیشین آمریکایی: عملیات اخیر حزب‌الله نشان‌دهنده قدرت فوق‌العاده آن است

«مایکل اسپرینگ من» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرس تی وی قدرت فزاینده رزمندگان حزب‌الله لبنان در مواجهه با دشمنان را ستود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایکل اسپرینگ من» دیپلمات پیشین آمریکایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرس تی وی اعلام کرد عملیات حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی در روز روشن و با دقت بالا انجام شد.

اسپرینگ من گفت: مهمترین سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله این بود که دیگر همانند گذشته نیستیم. ما می‌توانیم وارد مرحله تهاجمی شویم. ما می‌توانیم به شما در فلسطین اشغالی حمله کنیم. او این موضوع را برای اسرائیلی‌ها به طور شفاف بیان داشت که شما بیش از این نمی‌توانید پنهان شوید. این حمله در روز روشن انجام شد. این نشان دهنده قدرت فوق‌العاده حزب‌الله بود. اسرائیلی‌ها پایگاه‌های نظامی خود را در منطقه تخلیه کرده‌اند.

در پی تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به حریم لبنان جنبش حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ تلافی‌جویانه خود به تجاوزگری اسرائیل عصر یکشنبه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در منطقه الجلیل را هدف قرار داده است.


بیشتر بخوانید: حزب الله فیلم عملیات خود علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی را منتشر کرد


خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نیز در گزارشی از داخل پادگان «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی که هدف حمله رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت و طی آن یک دستگاه خودروی زرهی ارتش صهیونیستی حامل نظامیان صهیونیست منهدم شد، اعلام کرد این پادگان کاملا متروکه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.