اسرائیلی‌ها ارتش این رژیم را به علت انتشار خبر‌های ضد و نقیض درباره تلفات عملیات روز گذشته حزب‌الله به تمسخر گرفتند.

کاربران اسرائیلی توئیتر دروغ‌پردازی‌های سران رژیم صهیونیستی درباره عملیات حزب‌الله را مسخره کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، کاربران در توئیتر، تناقض‌گویی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات این رژیم در عملیات روز گذشته حزب‌الله لبنان به تمسخر گرفتند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و مقامات بلندپایه نظامی این رژیم زخمی یا کشته شدن نیرو‌های اسرائیلی را در عملیات دیروز حزب‌الله تکذیب کردند، اما برخی کانال‌های تلویزیونی اسرائیل تصاویری از انتقال نظامیان صهیونیست به بیمارستان منتشر کردند.

اسرائیلی‌ها ارتش این رژیم را به علت انتشار خبر‌های ضد و نقیض در مورد تلفات آن در عملیات حزب‌الله، به تمسخر گرفتند.

خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی گفت: افکار عمومی اسرائیل، بیانیه‌های ارتش این رژیم را درباره عملیات حزب‌الله باور نمی‌کند. بعضی از اسرائیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، ارتش این رژیم را به صحنه نمایش تشبیه کردند. یک کاربر اسرائیلی هم تناقض گویی ارتش را نمایش مضحک توصیف کرد و نوشت: ارتش به جای جنگیدن، بر اجرای نمایش متمرکز شده است.

یک کاربر اسرائیلی هم درباره اینکه منابع اسرائیلی می‌گویند انتقال مجروحان با بالگرد نمایشی بوده است، نوشت: آیا واقعا آنچه رخ داد عملیات فریب حزب الله و جنگ روانی بود؟

دیگر کاربر اسرائیلی هم نوشت: فرماندهان ارتش باید کلید‌ها را تحویل بدهند و به خانه بازگردند.

خبرنگار المیادین گفت: این وضع جبهه داخلی اسرائیل است که از ارتش حمایت و بیانیه‌های آن را باور نمی‌کند. عده‌ای می‌گویند آیا از جیب خود پول پرداخت می‌کنند تا ارتش چنین نمایش‌های مضحکی را اجرا کند؟ بنابراین حتی در اسرائیل هم هیچ کسی این روایت ارتش و بنیامین نتانیاهو را باور نمی‌کند. شاهد آن هستیم که افکار عمومی اسرائیل هم روایتی را که مقاومت لبنان می‌گوید، باور می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
صهیونیستهای پست
آخرین اخبار