سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست تلخ مس کرمان در خانه

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان امروز مقابل سرخپوشان پاکدشت یک شکست تلخ خانگی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان سرخپوشان پاکدشت بود.

در پایان این دیدار تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل شاگردان علی نیکبخت شکست خورد تا شرایط مساعدی در جدول رده بندی نداشته باشد.

تیم فوتبال مس کرمان که از سه بازی گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه داشت نیز امروز در دقیقه ۳ با پنالتی بهرام رشیدفرخی پیش افتاد تا شروع بسیار خوبی داشته باشد.

 

با این حال دو گل حمید کاظمی در دقیقه ۲۸ و ۴۵ سبب شد تا شاگردان علی نیکبخت با پیروزی سه گله به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که مهران امیری گل اول را برای تیم میزبان ثبت کرد، ولی این گل بی پاسخ نماند و حمید کاظمی در دقیقه ۵۶ علاوه بر ثبت هت تریک موفق شد تیمش را در شرایط بهتری قرار بدهد.

در نهایت پایان این دیدار با گل به خودی مهران امیری زننده گل دوم مسی‌ها همراه شد تا شاگردان مجتبی حسینی یک شکست تلخ خانگی را تجربه کنند.

با این پیروزی تیم سرخپوشان پاکدشت با ۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شاگردان مجتبی حسینی نیز که دومین شکست فصل و اولین شکست خانگی را تجربه کردند، با ۴ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

مس کرمان در خانه باخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.