سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ساختمان آزمایشگاه دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان

ساختمان مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان همزمان با ۳۴ طرح دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار کاشان در آیین افتتاح این طرح با اشاره به دانش آموخته شدن ۲۵ هزار نفر در مدت ۴۸ سال عمر آموزشکده فنی و حرفه‌ای کاشان، گفت: برخی از دانش‌آموختگان این مرکز آموزشی منشا خیر و برکت در شهرستان، منطقه و کشور بوده و هستند.

او، شکل‌گیری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کنار درس‌های نظری در کشور را بهترین تصمیم برای آینده دانشجویان دانست و افزود: دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌توانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

مرتضایی با تاکید بر اینکه با تلاش وکوشش دانشجویان، آبادانی و توسعه در کشور شکل می‌گیرد و در کنار این توسعه امنیت نیز بوجود می‌آید، افزود: ما باید برای فرزندان کشور یک چشم انداز و روشنی از آینده ترسیم کنیم تا نگاه کنند که هدف و میسر آن‌ها به کجا ختم می‌شود.

احمد اشرفی، رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان نیز در ادامه گفت: برای ساخت مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی کارآفرین این دانشکده به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع افزون بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که نیمی از آن محل اعتبار‌های دولتی و ۵۰ درصد نیز از محل جذب کمک‌های خیران تامین شده است.

اوافزود: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در بین ۱۷۳ مرکز در کشور نخستین دانشکده شهرستانی و ششمین مرکز در کشور است.
اشرفی با اشاره به اینکه این دانشکده در سال ۱۳۵۰ در شهرستان کاشان تاسیس شده است، افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو در این مرکز آموزشی مشغول تحصیل هستند.

شایان ذکر است: ساختمان مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان از طریق ویدیوکنفرانس با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با ۳۴ طرح دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

۳۴ پروژه عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای که به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس در ۱۷ استان کشور توسط وزیر علوم به بهره برداری رسید، ۳۴ هزار و ۸۰۵ متر مربع مساحت دارد و بیش از ۴۲۴ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

 

افتتاح ساختمان آزمایشگاه دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.