سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آمادگی ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و موتورلانس در ایام تاسوعا و عاشورا

رئیس اورژانس تهران گفت: ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و موتورلانس در ۲۵ نقطه پرتردد تهران در ایام تاسوعا و عاشورا در آمادگی کامل قرار دارند.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر تهران اظهار کرد: تمام پرسنل فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران با آغاز ماه محرم در آمادگی کامل به سر می‌برند که این امر در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تشدید می‌شود.

او ادامه داد: اورژانس تهران در ایام تاسوعا و عاشورا در ۲۵ نقطه مستقر است و پرسنل فوریت‌های پزشکی در میادین اصلی شهر، حسینیه و تکیه‌های بزرگ و مناطق پر تردد حضور دارند و در صورت نیاز خدمات بهداشتی درمانی خوبی به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

صابریان تاکید کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و موتورلانس در ۲۵ نقطه مستقر هستند و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی نیز در ایام عاشورا و تاسوعا در حالت آمادگی کامل به سر می‌برند.
 

بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی در میدان فردوسی پایتخت

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: به همه عزادران حسینی توصیه می‌کنم در هنگام رفتن به هیات و دسته‌های عزاداری راه را برای آمبولانس‌ها بازنگهدارند و مواد غذا‌های مطمئن و بهداشتی را دریافت کنند تا در طول ایام محرم دچار مسمومیت نشوند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تدابیر اندیشیده شده اورژانس برای روزهای تاسوعا و عاشورا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.