رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس پیشنهاد داده است ۱ درصد از عوارض اتوبان‌ها، فروش بلیط هواپیما‌ها را به جای بودجه سالیانه به سازمان اورژانس کشور اختصاص دهند.
2 صبح// پیشنهاد ۱ درصد از عوارض اتوبان‌ها و فروش بلیط مترو و هواپیما جهت بودجه اورژانس/ اورژانس ریلی در تهران در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود/ توافق اورژانس با شهرداری بر سر اسکان پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی در ایستگاه متروپیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راه‌اندازی اورژانس ریلی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر راه‌اندازی اورژانس ریلی با سرعت خوبی انجام می‌شود و اولین اورژانس ریلی قرار است در شهر تهران افتتاح شود.

او ادامه داد: در زمینه استقرار نیرو‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در ایستگاه‌های متروی تهران به توافق خوبی با شهرداری رسیده‌ایم و به زودی پرسنل فوریت‌های پزشکی در ایستگاه مترو مستقر و خدمات بهداشتی درمانی مناسبی به مصدومان احتمالی ارائه می‌دهند.

کولیوند تاکید کرد: سازمان اورژانس کشور حدود ۱۵ هزار نیرو کم دارد و من امیدوارم با اختصاص بودجه مناسب جذب نیرو‌ها انجام شود.
بیشتر بخوانید: ماجرای تردد سلبریتی‌ها و معلمان خصوصی با اورژانس به کجا رسید؟
رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: سازمان اورژانس کشور پیشنهاد داده است ۱ درصد عوارض اتوبان‌ها، فروش بلیط مترو و هواپیما را به عنوان بودجه به اورژانس اختصاص دهند اما تا امروز این امر محقق نشده است و اگر ۱ درصد عوارض اتوبان‌ها، فروش مترو و بلیط هواپیما را به سازمان اورژانس کشور دهند دیگر نیازی به اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای اورژانس نیست.

او گفت: پد‌های اورژانس هوایی در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده است و ما نیاز بیشتری به ایستگاه‌های فرود اورژانس هوایی در کشور و به خصوص در تهران به دلیل ترافیک و تراکم جمعیتی بالا داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار