سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هفته تعاون هفته خدمت و احسان به مردم است

آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به آغاز هفته تعاون گفت: هفته تعاون هفته خدمت و احسان به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه جتماعی استان و جمعی از تعاون گران استان با اشاره به ماه محرم گفت: خداوند زمانی که می‌خواهد به کسی خیر دهد به او عشق و محبت امام حسین (ع) را میدهد.

او با تاکید بر برگزاری مراسمات باشکوه در محرم افزود : قدر ماه محرم را بدانید و مراسمات مذهبی در این ماه باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

آیت الله شاهچراغی با ابراز رضایت از عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه جتماعی استان اظهار داشت: خدمت گم شدنی نیست و این را بدانید که شما دستمزد خدمت والای خود را از خداوند دریافت می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر همکاری بانک‌ها با اداره تعاون، کار و رفاه جتماعی استان تشریح کرد: بانک‌ها باید همکاری لازم را با اداره کار استان در جهت ایجاد کار داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی نصریح کرد : کار شما خدمت و ایجاد اشتغال برای مردم است و با مراجعین خود همکاری داشته باشید و رضایت آن‌ها را جلب کنید، زیرا ما محتاج به رضایمندی مردم هستیم.

او  افزود: تنها راه نجات از مشکلات مادی و معنوی مطیع امر ولایت فقیه بودن است و دولت و ملت ما باید مطیع رهبری باشند تا کشور از مشکلات خود خارج شود.

انتهای پیام/ح

تنها راه نجات از مشکلات مادی و معنوی مطیع امر ولایت فقیه بودن است

برچسب ها: محرم 98 ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.