سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: بلبلی قبل از استقلال با ما قرارداد بسته بود/ همیشه حامی داوران بوده‌ام

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: محمد بلبلی پیش از استقلال، با فولاد قرارداد بسته بود که این اقدام او حرفه‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی با تیم استقلال گفت: ابتدا از هواداران تیم تشکر می‌کنم که آمدند و از تیم حمایت و تا دقیقه پایانی بازی تیم را تشویق کردند. شیرینی فوتبال به همین زود و یا دیر به ثمر رساندن گل است.

در دیدارهای بزرگ هیجان بازی بالا است

او درباره این که آیا فکر می‌کردید در دقیقه‌های پایانی بازی با استقلال گل بزنید بیان داشت: در چنین بازی‌های مهم و حساس، وقتی بازی به دقیقه آخر می‌رسد هیجان بازی بیشتر می‌شود و تیم ما هم در نیمه دوم خوب بازی کرد و موفق شدیم که در دقایق پایانی بازی به گل برسیم.

درباره داوری صحبتی نمی کنم

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اعتراض تیم استقلال به داوری که گفتند داور بازی دیر سوت زد گفت: من به تیم استقلال احترام می‌گذارم و درباره این موضوع نظر خاصی دارم.


بیشتر بخوانید: نکونام: هواداران استقلال شرایط بازی را برای ما دشوار کرده بودند/ درباره داوری حرفی نمی‌زنم


اکنون سرمربی فولاد هستم و باید از حق این تیم دفاع کنم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره خوشحالی خود بعد از گلی که فولاد به استقلال زد گفت: من الان در تیم فولاد کار می‌کنم و برای من موفقیت فولاد مهم است و سعی می‌کنم همیشه حرفه‌ای عمل کنم، الان مربی این تیم هستم و برای من نتیجه گیری فولاد مهم است و باید از حق این تیم دفاع کنم.

متوجه اعتراض هواداران نشدم

او درباره اعتراض هواداران استقلال بعد از بازی که آیا این اعتراضات به شما بود و یا مدیریت باشگاه گفت: من متوجه این اعتراض نشدم و بعد از پایان بازی به سمت بازیکنان خودم رفتم.

بلبلی با ما به توافق رسیده بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین درباره قرارداد بلبلی و جریمه ۳۰۰ میلیونی فولاد بیان داشت: من زمانی که در نساجی مربی بودم این بازیکنان را زیر نظر داشتم و می‌دانستم او می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. به همین دلیل من با مربی این بازیکن که سال‌ها با او کار کرده است صحبت کردم تا با خود بلبلی صحبت کند تا در صورت توافق بتوانیم از او استفاده کنیم.

او افزود: طبق صحبت‌هایی که با بلبلی داشتیم او هم برای پیوستن به فولاد ابراز علاق مندی کرد و قرار شد در تهران با او قرارداد ببندیم.


بیشتر بخوانید: رونمایی از چهره اصلی تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی/ کدام باشگاه‌ها سود بردند؟


بلبلی قبل از استقلال با ما قرارداد بسته بود

نکونام ادامه داد: بلبلی به ما گفت مشکلی بابت عقد قرارداد با فولاد را ندارد و حتی برگه فسخ قرارداد خودش با تیم سپیدرود را در دست داشت و حتی مبلغ قرارداد خودش را به ما نشان داد. به مدیرعامل تیم اعلام کردم که به تهران بیاید تا با بلبلی قرارداد ببندیم و بعد از این ماجرا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که بلبلی با استقلال قرارداد بست. به نظر من کار او حرفه‌ای نبود و زمانی که با ما قرارداد بسته است نباید با تیم دیگری قرارداد می‌بست. باید در فوتبال ما قانونی وجود داشته باشد تا بازیکنان به راحتی نتوانند وقتی قرارداد بستند با تیم‌های دیگری وارد مذاکره شوند.

سپاهان از لحاظ مالی و بازیکن قابل مقایسه با ما نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی بعد فولاد با تیم سپاهان گفت: سپاهان اصفهان تیم خوب و حرفه‌ای است ودر این فصل بهترین بازیکنان را جذب کرده و این تیم از لحاظ مالی و بازیکن با ما قابل مقایسه نیست، اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: ممبینی: داوران در هفته اول لیگ برتر نوزدهم اشتباه تاثیرگذار نداشتند


همیشه حامی داوران بوده ام و هیچگاه اعتراضی نکرده ام

نکونام درباره احضار شدن به کمیته انضباطی بابت اعتراض به داوری بازی با تیم صنعت نفت آبادان گفت: بعد از بازی با تیم صنعت نفت آبادان به عرب عراقی بابت داوری خوب تبریک گفتم. سال قبل هم در تیم نساجی با تمام اشتباهاتی که به این تیم شد هیچ اعتراضی نداشتم. همیشه حامی داوران بوده ام و در بازی با صنعت نفت فقط نظر شخصی خودم را دادم و گفتم که آن صحنه پنالتی بود و این جمله را با کمال احترام گفتم و این‌ها را به کمیته انضباطی هم اعلام می‌کنم و هیچ گونه بی احترامی به داور نداشتم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.