سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ شهریور ماه ۹۸؛

کشف انواع مواد مخدر در اجرای طرح عملیاتی ظفر در نکا/دستگیری کیف قاپ حرفه ای در آمل

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در نکا


سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح عملیاتی ظفر با محوریت ناامن کردن محیط برای سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان در سطح شهرستان نکا به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق شدند، ۵ کیلو و ۷۹۶ گرم انواع مواد مخدر را از متهمان کشف کنند

سرهنگ زارع گفت: در این طرح ۴ اراذل و اوباش، ۱۵۱ متهم و مجلوب دستگیر شدند و یک واحد صنفی متخلف پلمب شد.

او از برخورد و اعمال قانون ۶۷۵ مورد تخلف در حوزه راهور خبر داد و افزود: ۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد و ۲ دستگاه خودرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ زارع از کشف ۲ هزار و ۲۹۰ قلم اجناس قاچاق به همراه ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و ۴ دستگاه کولر خارجی قاچاق خبر داد.

سارق کیف قاپ در آمل دستگیر شد

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند، سارق کیف قاپی را که با موتور‌های پلاک مخدوش اقدام به کیف قاپی می‌کرد، شناسایی کنند.

سرهنگ آزادی گفت:با شناسایی متهم و مخفیگاهش، ماموران با هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت و کیف قاپی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.