سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از هزار زائر اربعین استان قزوین در سامانه سماح

مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان قزوین گفت: تا کنون هزار و ۱۵۶ نفر از هم استانی‌ها برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

خضری مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، از ثبت نام هزار و ۱۵۶ نفر از هم استانی‌ها در سامانه سماح خبر داد و گفت: ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح الزامی است.

خضری هزینه ثبت نام در این سامانه را ۲۲ هزار تومان بیان کرد و افزود: در صورتی که متقاضیان به دفاتر زیارتی مراجعه کنند این هزینه ۲۵ هزار تومان خواهد بود که از طریق سایت و با رمز دوم پرداخت می‌شود.

او اضافه کرد: ۲۲ هزار تومان از این میزان بابت بیمه و هزینه‌های هیئت پزشکی  در عراق و ۳ هزار تومان هم بایت هزینه‌های دفتری دریافت می‌شود.

خضری با اشاره به حذف روادید (ویزا) برای سفر به عراق گفت: و برای عبور از مرز باید حتما پرینت بیمه نامه و کارت شناسایی و همچنین اصل گذرنامه را به همراه داشته باشند.
مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان گفت: وقتی زائران از مرز عبور می‌کنند با این گذرنامه به مدت ۳۰ روز می‌توانند در عراق اقامت داشته باشند.

خضری افزود: برای ثبت نام ظرفیتی در نظر نگرفته شده است، اما طبق سنوات گذشته ظرفیت محدود است به همین منظور از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که زودتر در سامانه ثبت نام کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/ک

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح الزامی است 

برچسب ها: محرم ، حج و زیارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.