سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

دستگاه‌ها و بانک‌های خاطی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمانشاه لازم‌الاجرا است و دستگاه‌ها و بانک‌های خاطی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه از حدود چهار سال پیش قانون رفع موانع تولید تصویب شد اظهار داشت: اکنون راهبرد کشور و فرهنگ عمومی به سمت حمایت از تولید بهبود یافته است و مقام معظم رهبری و مسئولان مختلف به این موضوع توجه دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: جلساتی به صورت مکرر برای بنگاه‌های اقتصادی برگزار می‌شود و بنگاه‌هایی که خود از نظر مالی، آلایندگی، محیط زیست، وضعیت بازار، تکنولوژی اعلام خطر می‌کنند یا از طریق دستگاه‌ها شناسایی می‌شوند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه مصوبات جلسه رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و دستگاه خاطی در صورت عدم اجرا به دادستانی معرفی می‌شود افزود: ابتدا باید بنگاه‌های اقتصادی موجود حفظ شود و در مرحله بعد به وضعیت واحد‌های راکد رسیدگی می‌شود بانک‌ها برخی از واحد‌های راکد را به تملک خود درآورده‌اند و به صورت مکرر مورد پایش قرار می‌گیرند که بانک‌ها این واحد‌ها را به افراد متقاضی واگذار کنند.

او با بیان اینکه  از سال گذشته تاکنون ۱۳۰ واحد اقتصادی به چرخه تولید بازگشته است گفت: اکنون نزدیک به ۴۵۰ طرح اقتصادی در سطوح خرد، متوسط و کلیدی در دست اقدام در استان وجود دارد.

انتهای  پیام/ز

 

احیای واحدهای تولیدی راکد در استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.