سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با ساختار جدید

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه گفت: آموزش و دانش اساس کار اطلاع رسانی است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورا در ساختار جدید نقش موثری در این بخش را باید داشته باشد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه  با بیان اینکه پویایی و انسجام حوزه اطلاع رسانی نیاز به الزاماتی دارد  گفت: آموزش و دانش اساس کار اطلاع رسانی است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورا در ساختار جدید نقش موثری در این بخش را باید داشته باشد.

محمد ابراهیم الهی تبار رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با اشاره به تغییر ساختار شورا‌های اطلاع رسانی بر توانمندی روابط عمومی‌ها و ارزیابی مدیران در ارتباط گیری با رسانه‌ها تاکید کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به تبین مفاد و تغییرات دستورالعمل تشکیل و فعالیت شورا‌های اطلاع رسانی در استان‌ها پرداخت.

بهرام فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ضعف‌هایی در فضای اطلاع رسانی استان بر ساماندهی رسانه‌ها و شناسنامه دار شدن فعالان رسانه‌ای در استان تاکید کرد.


انتهای  پیام/ز

 

ساماندهی رسانه‌ها و شناسنامه دار شدن فعالان رسانه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.