سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز دهم شهریور ۹۸؛

از توقیف ۱۸۱ دستگاه خودرو شوتی تا کشف علوفه قاچاق از یک شناور

مهم‌ترین حوادث امروز (دهم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه دهم شهریورسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۱۸۱ دستگاه خودرو سواری شوتی در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از توقیف ۱۸۱ دستگاه خودرو سواری شوتی حامل ۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه گفت: به منظور برخورد قاطع با خودرو‌های حامل کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان تنگستان با بهره گیری از همه امکانات، اقدام‌های لازم را برای نظارت بر جاده‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

او افزود: در یک ماه گذشته پلیس با حضور در محور‌های خروجی و نوار ساحلی در چند مرحله موفق شد ۱۸۱ دستگاه خودروی سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) که قصد خروج از شهرستان تنگستان را داشتند متوقف و اعمال قانون کند.

فرمانده انتظامی تنگستان ادامه داد: در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی، انواع کالای قاچاق خارجی شامل، تجهیزات الکترونیکی، پوشاک، لوازم یدکی خودرو و تلفن همراه، بدون هرگونه مدرک گمرکی کشف شد.

سرهنگ خواجه بیان کرد: ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۶۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال است و در این زمینه ۱۸۱ متهم به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

توقیف لنج حامل علوفه قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج حامل یونجه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ جوشن سهرابی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک فروند شناور، ۸۰ هزار بسته ۱۰ کیلوگرمی یونجه کشف کردند که به صورت غیرقانونی بارگیری شده و در حال انتقال به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بود.

او افزود: کارشناس مربوط ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده و دراین زمینه یک متهم دستگیر شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.