سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث دهم شهریور ماه ۹۸؛

توقیف لوازم برقی قاچاق در اصفهان /جان باختن جوان اصفهانی در حریق منزل مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز دهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز دهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف لوازم برقی قاچاق در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه روند سرکشی از انبارها، باربری‌ها و محل‌های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالای قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۳۱۳ کارتن لوازم برقی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه و نگهداری می‌شدند کشف و توقیف شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر تداوم این گونه بازدید‌ها و اقدامات کنترلی به مسئولان و صاحبان انبار‌ها هشدار داد و گفت: در صورتی کالای قاچاقی در انباری کشف شود صاحب آن انبار بایستی نسبت به آن پاسخگو باشد و ماموران برابر قانون با وی برخورد خواهند کرد.
 

جان باختن جوان اصفهانی در حریق منزل مسکونی

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:بامداد امروز با اطلاع یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی طبقه دوم واحد مسکونی در خیابان مسجد سید اصفهان، ماموران ایستگاه‌های ۱۴ و ۱۶ آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه جوان ۲۶ ساله‌ای که در اتاق خواب این منزل مسکونی محبوس شده بود به دلیل گستردگی آتش جان باخت.
وی گفت: با سرعت عمل به موقع آتش نشانان از سرایت این حریق به واحد‌های همجوار این ساختمان جلوگیری شد.

کاوه آهنگران از انتقال جسد این جوان به پزشکی قانونی خبرداد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.
 

جان باختن سه نفر بر اثر مسمومیت گاز

مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: سه مرد ۳۴، ۳۲ و ۶۰ ساله به دلیل خفگی بر اثر استنشاق دود حاصل از کارکردن موتوربرق داخل غار و عمل نکردن دستگاه مکنده هوا جنب معدن شن و ماسه حسن آباد جرقویه جان باختند.
غفور راستین افزود: یکی دیگر از همراهان این سه مرد نیز مصدوم و به بیمارستان خورشید اصفهان منتقل شد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.