سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب اتاق بازرگانی هرمزگان و بلاتکلیفی اعضا

پلمب اتاق بازرگانی، صنایع معدنی و کشاورزی هرمزگان موجب سردرگمی اعضای آن شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،اتاق بازرگانی، صنایع معدنی و کشاورزی هرمزگان چهارشنبه هفته گذشته، با ورود هیات نظارت اتاق ایران پلمب شد.

 معاون امور استان ها‌ی اتاق ایران گفت:حکم سرپرست جدید (آقای بدیعی) تا سه شنبه (یک روز قبل از پلمب) بود.

سید جواد زمانی افزود: بعلت دسترسی به اسناد و مدارک و سامانه‌های موجود در دفتر رئیس اتاق بازرگانی و جلوگیری از سوء ظن‌ها، درب اتاق مدیریت قفل شده تا پس از انتخابات هیات رئیسه، تحویل رئیس جدید داده شود.

وی گفت: بعلت پایان تاریخ حکم سرپرست سابق و معطل نماندن کار مراجعه کنندگان، خانم خادمی یکی از کارکنان اتاق بازرگانی به سمت سرپرست موقت منصوب شده است.

معاون امور استان‌ها اتاق ایران افزود: بر اساس اساسنامه قانونی، ورود و صدور اعتبارنامه نفر پانزدهم غیر قانونی است، این در حالی است که برخی در استان خواهان تایید قانونی وی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و رئیس هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: اتاق ایران در حالی از صدور اعتبارنامه نفر پانزدهم (به علت کارمند بودن) خودداری می‌کند که پیش از این و در زمان ثبت نام مدارک، این نامزد را تایید کرده بود.

قاسمی افزود: بر اساس برنامه پیش بینی شده انتخابات داخلی، انتخاب رئیس اتاق بازرگانی روز سه شنبه این هفته ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و پیش از آن باید اعتبار نامه نفر پانزدهم صادر شود.

وی گفت: برای تکمیل هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اتاق بازرگانی ایران باید یک نفر را از میان سایر نامزد‌ها انتخاب کند.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در ۳۱ تیرماه امسال برگزار شد.

در این انتخابات ۴۳ کاندیدا در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی شرکت کردند که در نهایت ۱۵ نفر به عنوان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کشور انتخاب شدند.

در اتاق بازرگانی بندرعباس۶۳۳ نفر با دارا بودن کارت بازرگانی واجد شرکت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هستند.

اصلی‌ترین وظیفه اتاق‌ها صدور و تمدید کارت عضویت و بازرگانی برای تجار و بازرگانان و صدور گواهی مبدا برای صادرات کالا‌های تولید شده است.

پس از تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار جایگاه این تشکل از حالت مشورتی با تفویض برخی اختیارات از دولت به بخش خصوصی، به سیاستگذاری در بخش اقتصادی کشور توسعه یافت.

همچنین تشکیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بخشی از دستاورد‌های قانون بهبود فضای کسب و کار در کشور بود.

انتهای پیام/ز

بلاتکلیفی اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان

 

 

 

 

 

بلاتکلیفی اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.