رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی با متعرضان به حریم و بستر رودخانه ها و ساخت و ساز غیر مجاز در ساحل به صورت جدی و قاطع برخورد می کند.

 رئیس کل دادگستری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،گفت: دستگاه قضایی با متعرضان به حریم و بستر رودخانه ها و ساخت و ساز غیر مجاز در ساحل به صورت جدی و قاطع برخورد می کند.

علی صالحی افزود: از دستگاه های متولی خصوصا منابع آب خواسته شده تا نسبت به تعیین و مستند سازی حریم رودخانه ها برای پیشگیری و جلوگیری از تصرفات و ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کنند.

وی گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با متعرضان، تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی و دریا خواری برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در خصوص پرونده فرار مالیاتی اتاق بازرگانی هم افزود:  با توجه به حجم و گستردگی پرونده رسیدگی به آن همچنان ادامه دراد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: تامین امنیت در استان، برخورد جدی با مرتکبان جرائم خاص، پیگیری پرونده های مهم در دبیرخانه مربوط به آن  ، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق بیت المال، مقابله با قاچاق سازمان یافته از مهمترین اولویت ها در دستگاه قضایی است.

صالحی با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت:  عطر افشانی گلزا شهدا، دیدار با خانواده ها و مدافعان حرم، دیدار مردمی با مردم پیشش از خطبه های نماز جمعه در بندرعباس، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، شرکت در همایش بزرگ قوه قضاییه و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی، جلسه کمیته راهبردی با ناجا برای رفع چالش‌ها از جمله برنامه‌های این هفته است. 

انتهای پیام/ز

برنامه های هفته قوه قضاییه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.