سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتسالیست های کرمانشاهی مقام سوم مسابقات کشوری را کسب کردند

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از کسب مقام سوم تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم تابستان سال جاری در رشته فوتسال به میزبانی شاهرود برگزار شد.

پروین در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شد، دانش‌آموزان دختر فوتسالیست کرمانشاهی با شایستگی تمام به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها دو تیم شهرستان‌های تهران و کرمان در دیدار فینال مقابل هم به میدان رفتند و با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی تیم شهرستان‌های تهران توانست حریف خود را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و تیم استان کرمان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم‌های فوتسال استان‌های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سوم و چهارم رو به روی هم قرار گرفتند که نتیجه ۴ بر ۲ به نفع استان کرمانشاه به پایان رسید.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.