سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت‌های مشاوره و پیمانکاری بومی در اردبیل تقویت شوند

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: مشکلات و مسایل شرکت‌های پیمانکاری و مشاوران دارای رتبه احصاء و بعد از رسیدگی به مشکلات این شرکت‌ها در استان تقویت و حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه شورای فنی استانداری گفت: تجریه و رتبه در سایه کار و اجرای پروژه اتفاق می‌افتد و باید زمینه برای فعالیت‌ها با نظارت کافی فراهم شود.

او با بیان اینکه بیش از۹۰درصد شرکت‌های مهندسی استان دارای رتبه ۵ هستند افزود: شرکت‌های معتبر بومی می‌توانند پروژه‌هایی که دارای شرایط خاص پیمانکاری نیستند شرکت کنند و از سوی دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن ۲۵درصد مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: بیشتر کار‌های فنی و اجرایی شرکت‌های معتبر که برنده مناقصه می‌شوند را شرکت‌های بومی دنبال می‌کنند، اما برای اینگونه شرکت‌ها سابقه محسوب نمی‌شود.

کنعانپور ادامه داد: شرکت‌های بومی باید با احساس مسئولیت بیشتر و کسب اعتبار و رتبه به سمت کسب تجربه و تخصص حرکت کنند و از سوی دستگاه‌های اجرایی تقویت شوند.

او افزود: راهکار‌های لازم برای حل مشکل کارخانه‌های آسفالت در سطح استان برای تامین آسفالت مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن و روستا‌های دارای طرح پیگیری و ارایه شود.

در این جلسه اعضای حاضر پیشنهاد و راهکار‌های خود را ارایه دادند و تعدادی از پرونده‌های فنی مورد بررسی قرار گرفت و تعیین و تکلیف شد.

انتهای پیام/ح

مشکلات کارخانه‌های آسفالت در استان اردبیل رفع شود

 

برچسب ها: استانداری ، کارخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.