سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در هفته دولت امسال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اشتغالزایی این طرح ها ۱۰۰ نفر و میزان اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی برای اجرای آنها نیز ۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بوده است.

او افزود: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل صنفی و خدمات بود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد کشور و این استان ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش به منظور کمک به توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی آنان است.

مبشری افزود: ابتدای امسال تاکنون ۵۱۷ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

او همچنین گفت: اشتغالزایی این طرح ها ۵۱۷ نفر و میزان اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی برای اجرای آنها نیز ۱۵۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بوده است.

مبشری گفت: طرح های اشتغالزایی اجرا شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به مدت پنج سال و سالانه چهار بار مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌ گیرند. 

دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/پ

طرح اشتغالزایی برای مددجویان

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.