سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با سازمان نظام مهندسی

تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه امضاء شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : تفاهم نامه به منظور تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و نیل به اهداف توسعه پایدار بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه منعقد شد.

او گفت : همکاری در ایجاد هسته‌های زیست محیطی HSE در واحد‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی با اولویت استفاده از دانش آموختگان رشته‌های محیط زیست و همچنین تدوین راهکار‌های اجرایی مناسب جهت تسهیل در استفاده از فناوری‌های سازگار و دوستدار محیط زیست در بخش کشاورزی و صنایع وابسته و سایر فعالیت‌های مرتبط از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: همکاری در تدوین و اجرای برنامه مدیریت زیست بومی تالاب‌ها و انجام مطالعات تعیین نیاز آبی محیط زیستی تالاب‌ها و رودخانه‌ها و همکاری در اجرای برنامه‌های مدیریت حیات وحش نیز از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم نامه است .

 

 

انتهای پیام/د

تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست با سازمان نظام مهندسی منعقد شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.