سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان به دنبال تخریب سبک زندگی اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان با ایجاد شبهه و تخریب سبک زندگی اسلامی می‌خواهند سیاست کفر و نفاق را در جامعه جایگزین کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش طلایه داران تبلیغ در بوشهر با محوریت بررسی تبیین گام دوم انقلاب – تحکیم بنیان خانواده و امر به معروف و نهی از منکر با حضور مبلغان هم استانی و مبلغان قم گفت: دشمنان اسلام به شکل‌های مختلف در صدد نابودی اسلام ناب و مکتب حسینی هستند.

او افزود: در این زمینه دشمنان با ایجاد شبهه و تخریب سبک زندگی اسلامی و از بین بردن سیاست اسلامی در تلاش هستند تا بتوانند سیاست کفر و نفاق را در جامعه جایگزین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مظهر سبک زندگی اسلامی و مکتب حسین تنها پرچم دار و چراغ روشن اسلام ناب است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد : انقلاب اسلامی ایران با مقاومت بی بدیل خود ۴۰ سال در مقابل تهاجم‌های مختلف دشمنان ایستاده است.

او گام دوم انقلاب را دوره پیشرفت و عدالت نامید و گفت: بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از فشار خارجی و مقداری هم به علت مشکلات داخلی است که این دوران هم تمام می‌شود.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر شخص محبت حقیقی نسبت به امام حسین داشته باشد، محبوب خدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: منبر‌های محرم باید متناسب با شرایط و نیاز روز جامعه باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: ایام محرم فرصتی است که بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در جامعه گسترش و مردم با این بیانیه سرنوشت‌ساز آشنا شوند.

او  همچنین افزود: بقای نظام اسلامی وابسته به دوام خانواده است و برای داشتن جامعه سالم باید خانواده‌های سالمی داشته باشیم و به این منظور باید جامعه را با مسائل مهم مربوط به خانواده‌ها و سبک صحیح زندگی آشنا کرد.

انتهای پیام/ک

همایش طلایه داران تبلیغ در بوشهر برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.