سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین کارگاه تمرین دورمیزی (بازی جنگ) برگزاری شد

اولین کارگاه تمرین دورمیزی تحت عنوان بازی جنگ صبح امروز در سالن همایش های ستادفرماندهی انتظامی تهران بزرگ، برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این کارگاه تمرینی که با محوریت مدیریت بحران، برگزار شد، علاوه جانشین رئیس پلیس پایتخت، معاونان، مدیران و روسای پلیس‌های تخصصی نیز حضور داشتند، سردار "حمید هداوند"، در ابتدای این کارگاه ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، گفت: دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم سیره اصلی نهضت عاشورایی است و باید در ایام عزای سیدالشهدا (ع) به این مهم دقت کنیم که انگیزه نهضت اباعبدالله حسین (ع) چیست و چرا ایشان همراه با خانواده خود وارد کارزار نبرد شد.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به اهمیت شناخت دلایل نهضت عاشورایی، بیان داشت: بر همه واجب است که درباره این نهضت و دلایل وقوع آن مطالعه کرده و راه درست را پیروی کنند.

وی افزود: امروز باید برخورد با مفسدان را سر لوحه کار خود قرار دهیم چرا که ما به عنوان رکن رکین تولید امنیت، باید به دنبال اجرای عدالت باشیم.

سردار هداوند، یکی از ماموریت‌های مهم پلیس را احقاق حقوق مردم در برابر متخلفان بیان کرد و افزود: باید تا انجا که از دستمان بر می‌آید از حقوق تضییع شده مردم دفاع کنیم که در این صورت حقیقتا با توجه به مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده، خداوند از ما راضی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: سقوط از سکوی مسافرگیری در مترو مصلی


جانشین رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه مدیریت بحران (بازی جنگ) برای انجام بهتر ماموریت‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: منش آموزش در این کلاس‌ها، منشی حقوقی است و رویه در این دوره به این شکل خواهد بود که از حقوقدانان خود نیروی انتظامی استفاده می‌شود و این دسته از افراد از سویی هم به مباحث و مسائل انتظامی اشراف دارند هم با کار در محیط عملیاتی واقف هستند.

سردار هداوند، هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقا سطح عملیاتب و انتظامی و واکنش سریع به اتفاقات و چالش‌هایی که ممکن است به صورت ناگهانی روی دهد، بیان کرد و افزود: با طراحی این رزمایش در صدد آن هستیم که واکنش سریع و قدرت تصمیم گیری خود و نیرو‌های تابعه را محک بزنیم.

جانشین پلیس پایتخت، بیان داشت: درصورت محقق شدن اهداف این همایش و رزمایش، هماهنگی بین نیرو‌ها بهتر خواهد شد، آمادگی کارکنان بالا خواهد رفت، نقاط قوت و ضعف مشخص خواهد شد، آمادگی رزمی کارکنان بالا خواهد رفت و واکنش سریع، تحرک و چالاکی در برابر اتفاقات به سرعت به دست خواهد آمد.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همچون نوک پیکانی است که در برابر بی نظمی‌های اجتماعی ایستاده است و باید یکی از آماده‌ترین و کارآمدترین نیرو‌ها باشد تا بتواند در مواقع بحرانی سریع عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.