سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انواع کالا‌های قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از دویست میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در ۷۲ ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.
 
او با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال ((رونق تولید))، تصریح کرد: ارزش این کالا‌ها بر اساس برآورد کارشناسان ۲۳۲ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال اعلام شده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند. این اقلام قاچاق از جمله برنج، روغن، شیرخشک، مرغ و ... بوده اند.
 
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و جلوگیری از قاچاق این حجم از کالا‌ها نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیور و انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز به روز شاهد پیشبرد این امر باشیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

با قاچاقچیان برخورد قاطع می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.