سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳ هزار مبلغ از خراسان رضوی به استان های سراسر کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:بیش از ۳ هزار مبلغ برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در ایام محرم به نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیعات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هدف از اجرای این همایش‌ها که در سطح استان و شهرستان‌های متعدد برگزار میشود آموزش قبل از اعزام مبلغان است و ایجاد یک وحدت گفتمانی در بین مبلغان برای تبلیغ ماه محرم الحرامی که در پیش داریم.

او تصریح کرد: هدف اصلی این است که ما بتوانیم یک گفتمان‌سازی متمرکزی را بر روی موضوع خانواده و مقاومت داشته باشیم و در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن بر علیه نظام خانواده آغاز کردند و با این حرکت تبلیغی بتوانیم به ثمر برسانیم و آسیب‌هایی که متوجه نظام خانواده است را جلوگیری کنیم.

مدیرکل تبلیعات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌هایی که پیش بینی شده و علاوه بر این همایش‌های عمومی بحث‌های کارگاه‌هایی در سطح استان در حال برگزاری است، گفت: در رابطه با مسائل خانواده مسائل بیانیه گام دوم و اولویت‌هایی که در گام دوم مطرح شده است و همچنین بحث مقاومت و آشنایی با هسته‌های مقاومت که می‌توانیم به وسیله آن‌ها نظام خانواده را هم تحکیم ببخشیم و مباحث مقاومتی که امروز اولویت آن‌ها در موضوعات فرهنگی و اخلاقی و اقتصادی نیز مطرح شده است به ثمر برسانیم.

صاحبقرانی افزود: از خراسان رضوی بیش از ۳ هزار مبلغ اعزام خواهد شد که در سطح استان به فعالیت برسند و در ۲۱ استان دیگه هم اعزام داریم که گروه‌های تبلیغی جهادی نیز شامل این گروه می شوند و برنامه‌هایی را توسط این گروه انجام می‌شود و همچنین هیات مذهبی که تعداد زیادی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان‌ها برپا می‌کند تاکید شده با موضوع خانواده بپردازند.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

ویژه برنامه های ایام محرم در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.