سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۲۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت استان ثبت نام نکرده اند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۳۲۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت استان که اغلب کارکنان دولت و بازنشستگان می‌باشند هنوز شماره شبای بانکی خود را در سامانه مربوط به سهام عدالت برای دریافت سود سهام ثبت نکرده اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۳۲۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت استان که اغلب کارکنان دولت و بازنشستگان می‌باشند هنوز شماره شبای بانکی خود را در سامانه مربوط به سهام عدالت برای دریافت سود سهام ثبت نکرده اند از این افراد خواست که در اسرع وقت با مراجعه به سامانه www.samanese.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

او گفت : کل مشمولین سهام عدالت استان کرمانشاه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر می‌باشند که در صورتی که شماره شبای بانکی خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده باشند، سود مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ خود را دریافت کرده اند.

او افزود: به دلیل نداشتن مجوز قانونی، ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به افراد جدید میسر نمی‌باشد و بدیهی است در صورت صدور مجوز‌های قانونی لازم به منظور ثبت نام متقاضیان دریافت سهام عدالت، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: سامانه ثبت اطلاعات وراث متوفیان مشمول سهام عدالت فعال می‌باشد و وراث مشمولینی که فوت شده اند با رعایت شرایط پیش بینی شده می‌توانند به دفاتر واجد شرایط پیشخوان خدمات الکترونیک دولت که مشخصات و نشانی آن‌ها در سایت اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی news.samanese.ir منتشر شده مراجعه کرده و نسبت به تقاضای تقسیم سهام عدالت متوفی اقدام نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

کارکنان دولت و بازنشستگان می‌باشند هنوز شماره شبای بانکی ثبت نکرده اند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.