سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامی امین خبر داد؛

کمبود کالا در بازار نداریم /ذخیره سازی برای محرم انجام شده است

معاون استاندار تهران گفت: مشکل خاصی از کمبود کالا در بازار نداریم و کالا‌های اساسی در انبار‌ها برای ایام ماه محرم ذخیره سازی شده است.

محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ذخیره سازی کالا‌های اساسی در ایام محرم اظهار کرد: مشکل خاصی از کمبود کالا در بازار نداریم و کالا‌های اساسی در انبار‌ها برای ایام ماه محرم ذخیره سازی شده است.

او افزود: قیمت پنج قلم کالای اساسی مورد نیاز از سوی کارگروه تنظیم بازارکشور اعلام شده است که اگر تخلفی در این زمینه مشاهده شود برخورد جدی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: توزیع کالای اساسی ماه محرم و صفر برای جلوگیری از تلاطم


امامی امین گفت: در بازار عده‌ای سود جو و دلال وجود دارند که به دنبال منافع خود هستند، اما مسیری که برای برخورد با این گونه افراد قانون ترسیم کرده است کاملا درست و جدی است.

معاون استاندار تصریح کرد: باید تخلفات از سوی مردم به تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها و اصناف گزارش شود و این گزارشات از سوی این دستگاه‌ها بررسی و رسیدگی خواهد شد.

به گفته امامی امین تعزیرات حکومتی استان تهران هر گونه تخلفی را پیگیری می‌کند و تا آنجایی که در توان داریم برای ثبات بازار تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

وجود سود جو و دلال در بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۷:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
ببخشید // چرا میخوان تو محرم اجناس را گرون کنن؟؟