سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه وزارت بهداشت مطرح کرد:

نبود ارتباطی بین پزهای فروشگاهی با موصوع مالیات/ الزام به استفاده از پزهای فروشگاهی اجحاف در حق پزشکان است


تقوی‌نژاد گفت: برخی از افراد به عمد تلاش می‌کنند مرجعیت جامعه پزشکی را خدشه‌دار کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکمال تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی جامعه پزشکی که در بیمارستان شریعتی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موفق‌ترین بخش‌های کشور حوزه بهداشت و درمان است.

او ادامه داد: سلامت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و مردم باید در این مسیر قرار گیرند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

تقوی‌نژاد افزود: سلامت در کشور بانیانی دارد و جامعه پزشکی خدمات زیادی را انجام دهد که به خوبی دیده نمی‌شود.

او افزود: روان‌پریشانی در جامعه وجود دارد و باید تلاش کرد جسمی سالم داشته باشیم و جامعه پزشکی باید جسمی سالم و بانشاط داشته باشد و پزشکان باید الگو باشند.

او افزود: عده‌ای سعی دارند این مرجعیت علمی را خدشه‌دار کنند و جامعه پزشکی مورد اعتماد مردم است و عده‌ای آب در هاونگ می‌کوبند و همان افراد روزی روحانیت و معلم را می‌خواستند از مرجعیت بیاندازند.

تقوی‌نژاد ادامه داد: در زمینه کارهای فرهنگی جامعه پزشکی باید تلاش بیشتری شود و مسئولیت‌های زیادی بر دوش پزشکان است و ما باید انسجام بیشتری داشته باشیم.

او افزود: پزهای فروشگاهی هیچ مبنایی برای پرداخت مالیات نیست و جامعه پزشکی از این موضوع استقبال می‌کند اما اینکه یک گروه ملزم به استفاده از پزهای فروشگاهی به تنهایی هستند به نوعی اجحاف در حق جامعه پزشکان است و یک عده از عمد سعی دارند جامعه پزشکی را تضعیف کنند.

او گفت: تا پایان شهریور باید ۲۱ گروه برای پوزهای فروشگاهی فراخوان داده شوند، به نظرم عده‌ای از روی عمد فقط پزشکان را مطرح کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: افرادی از داخل و خارج وزارت بهداشت در زمینه تخلفات ارزی و دارویی دخیل بودند/ شرکت نکردن نماینده وزارت صنعت در کمیته کالا‌های آسیب‌رسان


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.