معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت از پیگیری قراردادهای شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان با  دستور وزیر بهداشت خبر داد.

پرونده شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان در حال بررسی است/ وزیر بهداشت دستور جدی با کوچکترین تخلف را داده است/ رسیدگی به پرونده شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان وضعیت افراد شاغل را تحت تاثیر قرار نمی‌دهدکریم همتی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت وضعیت شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پترویشمی اصفهان اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت قراردادهای اخذ شده بین وزارت بهداشت و شرکت‌های آوای سلامت همچنین پالایشگاه پتروشیمی اصفهان در حال بررسی است و دیدگاه وزیر بهداشت این است که اگر در زمینه مسائل مالی مشکلی وجود داشته باشد تمامی قراردادها لغو می‌شود.

او ادامه داد: رسیدگی به کار شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان بدین معنی نیست که افرادی که در این شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند کارشان را از دست بدهند؛  این نیروها می‌توانند بدون هیچ نگرانی به فعالیت خود ادامه دهند.

همتی تاکید کرد: اگر در زمینه جذب نیروها و عقد قراردادهایشان مشکلی وجود داشته باشد، قرارداد افراد شاغل شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه پتروشیمی اصفهان لغو می‌شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت گفت: بنا به دستور وزیر بهداشت با کوچکترین تخلف در زمینه عقد قرارداد یا مسائل مالی برخورد جدی می‌شود و در خیلی از موارد وزیر شخصاً ورود کرده است.


بیشتر بخوانید: شرکت نکردن نماینده وزارت صنعت در کمیته کالا‌های آسیب‌رسان


او یادآوری کرد: وزیر بهداشت دغدغه زیادی برای حفظ سلامت سیستم اداری دارد و به همین دلیل با کوچکترین تخلفی دستور برخورد جدی و قاطع داده است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات پرونده پالایشگاه و شرکت های آوای سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار