سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت وزارت کشور، الکترونیکی شدن تمامی خدمات در کشور است

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: خدمات ارائه شده توسط وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بررسی شده اند.

امیر شجاعان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با تبریک هفته دولت، درباره روند توسعه دولت الکترونیک در یک سال اخیر گفت: یکی از اقداماتی که در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت، الکترونیکی شدن تمامی خدمات وزارت کشور بوده است؛ به همین منظور تمامی خدمات ارائه شده توسط وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و آن‌ها را در قالب‌های مرتبط و به ترتیب، برای الکترونیکی شدن اولویت بندی کردیم.

شجاعان تصریح کرد: ۵۴ خدمت در اولویت اول وزارت کشور قرار گرفتند، که تا پایان امسال فرآیند این خدمات کاملا الکترونیکی خواهند شد. از جمله این خدمات می توان به کسب و کار‌هایی در حوزه‌های احزاب و سمن‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: انتخابات را با تکیه بر مردم و امانت‌داری برگزار کنیم
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: از دیگر خدماتی که در اولویت قرار دارند می‌توان به ۲۰ خدمت در حوزه اتباع و مهاجران خارجی اشاره کرد که الکترونیکی شدن آنها در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی است، البته به‌زودی بیشترین خدمات و تعاملاتی که مردم درحال حاضر با وزارت کشور دارند، به صورت کامل الکترونیکی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اولویت وزارت کشور، الکترونیکی شدن تمامی خدمات در کشور است

برچسب ها: انتخابات ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.