سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت؛

میز خدمت مسئولان بوشهر در مصلای این شهر برپاشد

میز خدمت مسئولان استان بوشهر، با حضور معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مصلای این شهر برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میز خدمت مسئولان استان بوشهر امروز در آخرین روز از هفته دولت پیش از اقامه نماز جمعه در مصلای بوشهر برگزار شد و مسئولان به سوالات وخواسته‌های مردم پاسخ دادند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر در همین زمینه گفت: دومین بار است که میز خدمت در جایگاه نماز جمعه با حضور این تعداد از مدیران برگزار می‌شود تا زمینه ارتباط مستقیم مردم و مدیران فراهم شود.

حسن ابراهیمی افزود: بیشتر مدیرانی که ارباب رجوع‌های زیادی دارند برای حضور در این میز دعوت شدند تا پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

او، عمده مطالبات و مشکلات مطرح شده را اشتغال، مسائل شهری، مسکن و کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود مطالبه‌های مردمی تا رسیدن به نتیجه دلخواه پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر همچنین بیان کرد: استاندار بوشهر تاکنون بیش از ۵۲ ملاقات عمومی داشته و در این ملاقات‌ها ۶۰۰ نفر از مردم در نقاط مختلف استان خواسته‌ها و مشکلاتشان را به استاندار اعلام کرد‌ه‌اند.

ابراهیمی گفت: در این ملاقات‌ها بیش از ۷۰ درصد مشکلات شهروندان حل شده است.

انتهای پیام/ک

ارتباط مستقیم مسئولان استان بوشهر با مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.