سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اول مهر جشن برچیده شدن مدارس خشت وگلی کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تحویل موقت اولین پروژه خشت و گلی استان به آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در مراسم گرامیداشت هفته دولت گفت: کار تخریب و بازسازی ۳۰ پروژه خشت و گلی در استان کرمان شروع شده و اول مهر ماه امسال جشن برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی برگزار می‌شود.

او افزود: در این راستا اولین پروژه خشت و گلی در روستای عباس آباد بخش راین شهرستان کرمان آماده تحویل موقت به آموزش و پرورش است.

واعظی نژاد با اشاره به مشخصات این پروژه عنوان کرد: این مدرسه یک کلاسه می‌باشد و با زیر بنای آموزشی ۷۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در روستای عباس آباد بخش راین شهرستان کرمان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از تحویل ۷۲ پروژه مدرسه سازی در اول مهر ماه سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش خبر داد٬ گفت: از این ۷۲ پروژه که اول مهر سال جاری تحویل آموزش پرورش می‌شود، ۳۰ پروژه از پروژه‌های مدرسه سازی خشت و گلی می‌باشد که مدارس خشت و گلی تخریب و ساختمان جدید آموزشی استاندارد و ایمن جای فضای خشت و گلی ساخته شده است.

همچنین در این آئین، از ۴۰ نفر از بازنشستگان اداره کل نوسازی مدارس به مناسبت فرا رسیدن روز تکریم بازنشستگان با اهدا لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ح

مهرماه جشن برچیده شدن مدارس خشت وگلی

برچسب ها: مدرسه ، تخریبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.