سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ارشد انتظامی؛

عمق نفوذی راهبردی ایران رو به گسترش است

سردار منوچهر امان الهی بهاروند گفت: عمق نفوذی راهبردی ایران رو به گسترش است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار منوچهر امان الهی بهاروند از فرماندهان انتظامی در خطبه های پیش از نماز جمعه  اراک گفت: محرم ماه قیام و پیام است وعمق نفوذی راهبردی ایران رو به گسترش است .

 سردار امان الهی بهاروند با بیان اینکه ما ۴۰ سال اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم و وارد ۴۰ سال دوم شدیم افزود: دشمنان عزمشان را جزم نموده اند تا مارا  از جنگ اقتصادی گرفته تا تهدید نظامی شکست دهند.

او اضافه کرد: پرهیز از حاشیه سازی و رانت از جمله الزامات جهاد اقتصادی محسوب می شود.

این فرمانده انتظامی  با تاکید بر این نکته که ایران دنبال حمله نظامی نیست ولی از خود دفاع می کند گفت: وقتی دشمن نزدیک ایران نمی شود و در تنگه هرمز میماند نشانه توان دفاعی و رزمی ماست .

او بیانکرد: پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران به همت جوانان و برنامه ریزی دقیق، طراحی، تولید و نامین نیازمندی ها به خود کفایی رسیده است.

 سردار امان الهی بهاروند بیان کرد: برای نمونه از موشک های مکانیزه  ، طراحی نرم افزارهای دفاع سایبری و... نام برد که ارمغان 40 سال انقلاب است ؛هم چنین در ابتدا سال جدید با وقوع سیل مجموعه بهداشت و  پدافند هوایی اقدام به ارائه انواع خدمات درمانی کردند.

او  تصریح کرد : جمهوری اسلامی  ایران همانگونه که شعار میدهد عمل میکند و امنیت منطقه و کشور خط قرمز ماست  و مردم غیور ما درس آموخته مکتب امام حسین هستند.

این فرماندهان انتظامی در پایان گفت: عمق نفوذی راهبردی ایران رو به گسترش است و نتایج میدانی جنگ سوریه، یمن و... نشان از شکست دشمن در منطقه است.

انتهای پیام / م

سردار  امان الهی بهاروند: ایران همانگونه که شعار می دهد عمل می کند

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.