سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

فرهنگسرای ولایت شهر الهایی افتتاح شد

فرهنگسرای ولایت شهر الهایی در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز، جمعه ۸ شهریورماه ۹۸، فرهنگسرای ولایت شهر الهایی با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به لطف خدا در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در این شهر افتاده است.

او اظهار داشت: این مجتمع فرصت‌هایی را فراهم می‌کنند تا فرهنگ هنر دین و رسانه و همه موضوعاتی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم مرتبط می‌شوند برای تحقق اتفاقات فراهم شوند.

صالحی بیان کرد: خوشبختانه این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ صندلی این فرصت را فراهم کرده تا مردم از اتفاقات فرهنگی و هنری استفاده کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: سیلی که در ابتدای امسال در خوزستان اتفاق افتاد همه مردم را درگیر و متأثر کرد.

این مقام مسئول، افتتاح مجتمع‌های فرهنگی و هنری را عامل بالابردن سرانه فرهنگی دانست.

سید عباس صالحی اذعان داشت: دل مردم ایران مثل مردم خوزستان ملتهب و یادآور ایام دفاع مقدس بود همانطور که در آن زمان کل مردم ایران دلشان با مردم خوزستان بود.

او در ادامه گفت: همانطور که در اتفاقات مختلف دل مردم ایران با خوزستان می‌تپید در این ۴۰ روز نیز دل مردم ایران با خوزستان بود و با درد و رنج و غم مردم خوزستان همراه بودند.

صالحی اظهار کرد: با درایت مسؤولان استان و همدلی و همراهی مردم اتفاقی که می‌توانست خسارت بار باشد مدیریت شد.

او بیان داشت: همانطور که در ایام جنگ وقتی مردم کنار هم قرار می‌گیرند می‌توانند دشمن را زمین‌گیر کنند در حوادث مختلف مردم می‌توانند در کنار مسؤولان باشند و نگذارند آن اتفاقات آثار خسارت باری داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز در هفته دولت در اینجا هستیم و فرهنگسرای ولایت در شهر ال‌هایی که تازه به شهر تبدیل شده و از مناطق کمتر برخوردار است افتتاح شد، این ایام را به فال نیک می‌گیریم که از یک طرف به ایام غدیر وصل است و از طرف دیگر در آستانه ماه محرم هستیم. افتتاح فرهنگسرا با ایام غدیر و ماه محرم قرین شده و اینجا هم شهر ولایت است و افتتاح این فرهنگسرا در احیای معارف اهل بیت و گسترش محبت اهل بیت تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/گ

افتتاح فرهنگسرا در الهایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.