سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد خاش افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس در بخش مرکزی خاش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی حقوقی استان‌های وزیر ورزش و جوانان در بخش مرکزی خاش افتتاح شد.

او افزود: برای اجرای این پروژه حدود چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

او بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۲ طرح و پروژه ورزشی از قبیل ۱۹ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، ۲ زمین فوتبال و یک سرسرای ورزشی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد که ۱۸ مورد آن‌ها ملی و ۴ پروژه استانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه بهره مندی جمعیتی قریب به ۳۷۰ هزار و ۶۷۵ نفر از امکانات ورزشی مناسب و اشتغال ۳۱ نفر در استان فراهم شد.

او بیان کرد: اعتبار کلی هزینه شده برای تکمیل مجموع این ۲۲ پروژه ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرماندار خاش گفت: افزون بر ۳۰ زمین ورزشی در این شهرستان آماده نصب چمن مصنوعی هستند که امیدواریم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم به بخشی از نیاز‌های مردم منطقه پاسخ دهیم.

صاحب گل صالحی افزود: تامین اتوبوس برای اعزام ورزشکاران به مسابقات خارج از استان و شهرستانی و اختصاص اعتبار برای هیات‌های ورزشی و کمک به اجرای پروژه‌های نیمه تمام از درخواست‌های مهم مردم خاش است.

او از نگاه بلند دولت به منطقه خاش تجلیل کرد و اظهار داشت: سفر سه معاون وزیر بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در ۲۴ ساعت اخیر به این شهرستان و مصوب شدن برنامه‌های مختلف توسعه‌ای از توجه ویژه دولت به منطقه حکایت دارد.

فرماندار خاش بیان کرد: اقدامات گسترده‌ای برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در شهرستان انجام شده که شاهد ارتقای شاخص‌های خدماتی هستیم.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح ورزشی در خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.